آخرین اخبار دنیای موبایل و فناوری

ارائه آخرین اخبار پیرامون موبایل و گوشی های هوشمند

آخرین اخبار دنیای موبایل و فناوری

ارائه آخرین اخبار پیرامون موبایل و گوشی های هوشمند

  • ۰
  • ۰

احتمالا این خبر را شنیده باشید که شرکت گوگل دیگر گوشی هایی تحت عنوان نکسوس را وارد بازار نخواهد کرد و محصولات خود را با نام جدید Pixel عرضه می کند. تاکنون شایعاتی درباره مشخصات گوشی های پیکسل شرکت گوگل منتشر شده است، اما امروز برخی منابع وابسته به گوگل قیمت تعیین شده برای گوشی جدید گوگل را اعلام کردند که بر طبق آن دو گوشی جدید این شرکت، یعنی گوگل پیکسل ایکس و گوگل پیکسل ایکس ال با قیمت پایه ۶۴۹ دلار وارد بازار خواهند شد.

طرفداران محصولات نکسوس شرکت گوگل اعتقاد دارند که اصلی ترین ویژگی سری نکسوس شرکت گوگل، قیمت مقرون به صرفه و نیز پشتیبانی دائمی که گوگل از این محصولات انجام میدهد، است. اما اکنون به نظر می رسد که دیگر فاکتور قیمت مقرون به صرفه بودن از سری پیکسل حذف شده است و فقط پشتیبانی دائمی را از نسل قبلی محصولات این شرکت به ارث برده است و علاقمندان گوشی های گوگل نباید منتظر تولید دستگاهی با ارزان قیمت با سخت افزاری قدرتمند باشند.

بر طبق خبری که امروز از منبعی وابسته به گوگل انتشار یافت، گوشی های گوگل پیکسل از قیمت پایه ۶۴۹ دلاری برخوردار خواهند بود. البته این منبع مدعی شده است که این مبلغ، قیمت گوشی پیکسل ایکس بوده و بدین معنی است که به احتمال بسیار زیاد قیمت گوشی پیکسل ایکس ال به دلیل ابعاد بزرگتری که نسبت به مدل Pixel X داراست از قیمت بیشتری نیز بهره می برد.

قیمت گوشی پیکسل, گوگل پیکسل ایکس, گوگل پیکسل ایکس ال, گوگل Pixel X, گوگل Pixel XL, Pixel X, Pixel Xl

گوشی های جدید شرکت گوگل در تاریخ ۴ اکتبر ( ۱۳ مهر ماه) معرفی خواهند شد، پس برای آگاهی از قیمت گوشی پیکسل ایکس و نیز قیمت گوشی پیکسل ایکس ال بایستی تا آنموقع منتظر بمانیم. اینگونه به نظر می رسد که یکی از دلایل افزایش قیمت گوشی پیکسل ایکس (Pixel X) و پیکسل ایکس ال (Pixel XL) بهره مندی این دو محصول از پروژه MVNO می باشد.

این پروژه، برنامه خاص گوگل برای خدمت دهی بهتر و به شیوه وایرلس و بی سیم است که به موجب آن، کاربران گوشی های گوگل قادر خواهند بود که با شیوه های سریع تری از اتصال شبکه های بی سیم و ارتباطی، برای کلیه فعالیت های اینترنتی خود از قبیل: گشت و گذار، برقراری تماس، ارسال پیام و… استفاده نمایند. علاوه بر این گوگل در ایالات متحده، گوشی های جدید خود را علاوه بر فروشگاه گوگل پلی، با همکاری اپراتور ورایزون عرضه خواهد کرد. علاوه بر این خریداران این دو گوشی می توانند گوشی های خود را به مدت یکسال بیمه نمایند. مبلغ تعیین شده برای بیمه این محصولات ۹۹ و ۱۱۹ دلار می باشد.

پیرامون سخت افزارهای به کار رفته در گوشی های پیکسل گوگل اینگونه باید گفت که این دو گوشی از چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام و نیز حافظه رم چهار گیگابایتی بهره می برد. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که گوشی های هوشمند جدید گوگل به صورت پیش فرض از نسخه ۷٫۱ اندروید استفاده خواهند کرد. این در حالی است که طی چند روز گذشته شرکت اپل نیز از محصولات جدید خود رونمایی کرد و بایستی دید آیا دو گوشی جدید شرکت گوگل که بلافاصله بعد از گوشی های iPhone 7 و iPhone 7 plus معرفی شده اند می توانند رقیبی جدی برای این دو گوشی باشند یا خیر؟

منبع: اسکرامتل

  • ۹۵/۰۷/۰۱
  • javad mahdavi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی