آخرین اخبار دنیای موبایل و فناوری

ارائه آخرین اخبار پیرامون موبایل و گوشی های هوشمند

آخرین اخبار دنیای موبایل و فناوری

ارائه آخرین اخبار پیرامون موبایل و گوشی های هوشمند

  • ۰
  • ۰

مدتی قبل بود که خبر دریافت تاییدیه TENAA توسط گوشی هواوی Honor 6x منشر گردید. این گوشی نسخه ارتقا یافته ای از مدل قبلی این شرکت یعنی هواوی Honor 5x است که روانه بازار خواهد شد. به احتمال فراوان در ماه جاری میلادی شاهد رونمایی از گوشی هواوی Honor 6x خواهیم بود.

این تلفن هوشمند دارای شماره مدل BLN-TL10 می باشد، صفحه نمایشی به کار رفته در گوشی هواوی Honor 6X در ابعاد ۵٫۵ اینچی می باشد و احتمالا رزولوشن آن همانند نسل قبلی خود ۱۹۲۰×۱۰۸۰ باشد. این دستگاه از چیپست کایرین ۶۵۰ که توسط شرکت هواوی تولید شده، استفاده می کند. علاوه بر این، دارای ۳ گیگابایت رم بوده و از حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، که احتمالا با استفاده از کارت حافظه microSD قابل ارتقا باشد، بهره می برد. باتری تعبیه شده برای این گوشی قدرتمند بوده و از توان ۳۳۴۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار است که می تواند شارژدهی بسیار خوبی را به همراه داشته باشد.

هواوی Honor 6x, گوشی هواوی Honor 6x, هواوی آنر 6x

با توجه به تصاویری که از این گوشی منتشر شده است، این دستگاه از ماژول دوربین دوگانه در پنل پشتی دستگاه بهره می برد. بر طبق اسناد TENAA، دوربین گوشی هواوی Honor 6x دارای رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی می باشد، ضمن اینکه دوربین سلفی این دستگاه چندان مناسب نبوده و دارای کیفیت ۲ مگاپیکسلی بوده و امکان ثبت تصاویر و مکالمه ویدیویی را برای کاربران این دستگاه امکان پذیر می سازد.

بر طبق تصاویر، قسمت بالایی و پایینی دستگاه از جنس پلاستیک می باشد و برخلاف شایعات اولیه به صورت تمام فلز ساخته و تولید نگردیده است. قیمت تعیین شده برای این دستگاه حدودا ۲۰۰ دلار خواهد بود و در تاریخ ۲۷ مهرماه ارایه و روانه بازار می شود.

منبع: اسکرامتل

  • ۹۵/۰۷/۰۷
  • javad mahdavi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی