آخرین اخبار دنیای موبایل و فناوری

ارائه آخرین اخبار پیرامون موبایل و گوشی های هوشمند

آخرین اخبار دنیای موبایل و فناوری

ارائه آخرین اخبار پیرامون موبایل و گوشی های هوشمند

  • ۰
  • ۰

همانطور که پیش از این اعلام شد شرکت هواوی قصد دارد که پرچمدار جدید خود را در کنگره جهانی موبایل 2017 رسما معرفی نماید. طی هفته گذشته خبرهای جالبی درباره دو گوشی هوشمند جدید شرکت هواوی یعنی پی 10 و پی 10 پلاس منتشر گردید و اکنون یک سند اطلاعاتی مربوط به مشخصات و قیمت گوشی های هواوی پی 10 و پی 10 پلاس، منتشر نموده که اطلاعات پرچم داران سال 2017 این شرکت را تقریبا فاش کرده است. البته تاکنون هیچ تاییدیه ای برای این سند منتشر نشده و مشخص نیست آیا این اطلاعات قانونی و اصلی هستند یا خیر.

با توجه به سند منتشرشده، Huawei P10 در سه مدل عرضه خواهد شد. یکی از این نسخه ها مجهز به 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایتی می باشد که قیمت 508 دلار برای آن در نظر گرفته شده است. مدل بعدی نیز از میزان مشابهی حافظه رم بهرهه برد و علاوه بر آن دارای 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی می باشد، که قیمت این محصول در حدود 595 دلار خواهد بود. بالاترین مدل هواوی پی 10 با 6 گیگابایت حافظه رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و قیمت 682 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

هواوی پی 10, هواوی P10, گوشی هواوی P10

محصول دیگر هواوی که در این سند مشاهده شده، Huawei P10 Plus نام دارد. این گوشی برخلاف هواوی P10 در دو نسخه عرضه می گردد. مدل 4 گیگابایتی آن به حافظه 64 گیگابایتی مجهز است و قیمت آن 726 دلار خواهد بود و مدل دیگر هواوی پی 10 پلاس به رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی مجهز بوده که قرار است با قیمت ۸۲۸ دلار روانه بازار شود. قیمت هواوی پی 10 و پی 10 پلاس چندان هم بالا نیست و در زمان عرضه کاربران را راضی نگه می دارد.

هر دو محصول جدید هواوی با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل عرضه خواهند شد. پردازنده این دو گوشی Kirin 965 ساخت هواوی خواهد بود و برای دوربین از لنز دوگانه‌ی ۱۲ مگاپیکسلی ساخت شرکت Leica استفاده شده است. دوربین سلفی هواوی پی 10 و پی 10 پلاس، مجهز به لنز 8 مگاپیکسلی است. با توجه به گزارش هایی که پیش از این در مورد دو گوشی جدید هواوی منتشر شده بود، تنها تفاوت فیزیکی آنها استفاده از صفحه‌نمایش تخت در P10 و صفحه نمایش خمیده در P10 Plus خواهد بود.

هر دو گوشی جدید هواوی در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ در تاریخ ۲۶ فوریه رونمایی خواهند شد. علاوه بر گوشی های جدید شرکت هواوی در این تاریخ شرکت های معروف دیگر مانند سامسونگ، ال جی و نوکیا نیز از محصولات جدید خود رونمایی خواهند کرد. این محصولات به ترتیب سامسونگ گلکسی تب اس ۳، ال جی جی ۶ و محصولات متنوعی از نوکیا خواهد بود که در MWC 2017 رونمایی خواهند شد.

  • ۹۵/۱۱/۲۰
  • javad mahdavi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی