آخرین اخبار دنیای موبایل و فناوری

ارائه آخرین اخبار پیرامون موبایل و گوشی های هوشمند

آخرین اخبار دنیای موبایل و فناوری

ارائه آخرین اخبار پیرامون موبایل و گوشی های هوشمند

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تعدادی از کاربران گوشی پیکسل گوگل مشکلاتی راجع به شبکه ی LTE گزارش دادند. گوشی جدید گوگل به نام پیکسل که تنها حدود یک ماه از زمان عرضه اش به بازار گذشته است تا کنون جنجالی به جهت کارایی نامساعد ایجاد نکرده است، و این دستگاه تاکنون فاقد هرگونه مشکل نرم افزاری و همچنین فاقد کمبودی به لحاظ سخت افزار می باشد.

اما مثل اینکه تعدادی از گوشی های عرضه شده توسط کاربران با موجی از انتقاد مواجه شده است. شواهد حاکی از این است پیکسل در بعضی موقعیتهای مکانی با مشکل مواجه شده است. یکی از این مکانها، آمریکای جنوبی و کاربران کانادایی می باشند که برای سیستم بی سیم متکی به شبکه LTE بوده که به اختصار AWS (برای عبور سیگنال از هوا) شناخته می شود.

شبکه LTE, مشکل LTE, مشکل LTE گوشی پیکسل

بر اساس اعلام تعدادی از کاربران پیکسل و پیکسل XL ،اتصال اینترنتی گوشی در باند ذکر شده دچار قطعی میگردد. اما این مشکل ثابت نبوده و به صورت پراکنده بوجود می آید. بیشتر شکایات در آمریکای جنوبی اعلام شده است و کاربران تایید کرده اند که متکی به شبکه LTE هستند . مشکل مشابه از سوی کاربرانی از کانادا اعلام شده است که آنها نیز متکی به شبکه LTE هستند اما باند 4 یا همان LTE یکی از چهار ترکیب فرکانسی ممکن هست که در اکثر شهرهای بزرگ استفاده میشود.

اما ایراد بزرگ تر این هست که این مشکل در اتصال از ترکیب چند فاکتور ایجاد می گردد و نمی توان یکی از منابع را به تنهایی بررسی کرد، به همین علت است که مردم به این موضوع تحت عنوان "مشکل باند 4" اعتراض دارند.

این مشکل از سوی کاربران آمریکایی تا کنون اعلام نشده است. اگر شما هم مشکل اتصال به شبکه ی LTE را در گوشی پیکسل تجربه کردید نگران نباشید چون این یک مشکل نرم افزاری بود و در آپدیت های بعدی قابل حل میباشد.


  • javad mahdavi
  • ۰
  • ۰

خبرهای جدید از این حکایت دارند که سامسونگ تصمیم گرفته برای اغوا کردن مشتریان گلکسی نوت صفحه نمایش S8 را به اندازه ی بزرگتری ارتقا دهد!

تاکنون شایعات حاکی از این بوده که سامسونگ  S8 را با صفحه نمایش 5.1 اینچی تولید میکند و همچنین اینکه اندازه ی بزرگتر از این مدل با سایز 5.5 اینج تولید میشود. اگر خبر دیگری از کره جنوبی اعلام شده باشد این است که سامسونگ تصمیم گرفته است اندازه ی صفحه نمایش هردو مدل را افزایش دهد.

خبرها حاکی از آن است که سامسونگ بعد از شکست مفتضحانه ی نوت 7 میخواهد S8 به خوبی به دست مشتریان سری نوت گلکسی برسد و به همین علت است که اقدام به افزایش اندازه ی صفحه نمایش به ترتیب به 5.7 و 6.2 اینچ کرده است.

موضوع دیگری که در گزارشات عنوان شده این است که سایز فیزیکی گوشی بلاتغییر خواهد ماند – صفحه نمایش بزرگ بواسطه کم کردن گودی گوشی در طراحی ایجاد میشود.

  • javad mahdavi