آخرین اخبار دنیای موبایل و فناوری

ارائه آخرین اخبار پیرامون موبایل و گوشی های هوشمند

آخرین اخبار دنیای موبایل و فناوری

ارائه آخرین اخبار پیرامون موبایل و گوشی های هوشمند

  • ۰
  • ۰

همیشه پس از انتشار نسخه جدیدی از سیستم عامل اندروید، دارندگان گوشی های اندرویدی خواهان به روز رسانی سیستم عامل دستگاه خود به آخرین ورژن ارائه شده می باشند. نسخه های جدید اندروید پس از معرفی، ابتدا بر روی دستگاه های شرکت گوگل یعنی سری نکسوس و سری جدید پیکسل ارائه می شوند. دارندگان گوشی های هوشمند سایر شرکت ها نیز بایستی منتظر بمانند تا نسخه جدید اندروید برای دستگاه های آنها ارائه شود. شرکت سامسونگ معمولا کمی دیرتر از سایر شرکت ها ورژن جدید سیستم عامل را برای کاربران عرضه میکند. چندی پیش خبر انتشار اندروید ۷ برای گوشی اس ۷ اج منتشر گردید که خبر خوشی برای دارندگان این گوشی بود. صبح امروز نیز خبر خوش دیگری نیز برای طرفداران سامسونگ منتشر گردید که این خبر حکایت از آن دارد، سامسونگ در حال انجام تست های اولیه اندروید نوقا برای گلکسی اس ۷ می باشد و به زودی اندروید نوقا برای گوشی گلکسی اس ۷ عرضه خواهد شد.

بر اساس اخبار منتشر شده، گلکسی اس ۷ عرضه شده در کشورهای اروپایی، در حال آزمایش و بررسی های نهایی برای نصب اندروید نوقا می باشد. این آپدیت نرم افزاری با اسم مدل G930FXXU1ZPI9 دیده شده که حرف Z موجود در این اسم، حکایت از آپدیتی بزرگ برای این سری از گوشی های هوشمند می باشد. اخبار گفته شده، توسط وبسایت SamMobile انتشار یافته که نشان دهنده این موضوع است که سامسونگ، تست خود را در دفتر خود واقع در کشور لهستان اجرا کرده است. همان طور که گفته شد سامسونگ فعلا در حال انجام تست می باشد، پس تا زمان عرضه نهایی آن ممکن است چند ماهی به طول بینجامد و دارندگان این گوشی نباید منتظر عرضه سریع این سیستم عامل برای دستگاه خود باشند.

  • ۹۵/۰۷/۰۳
  • javad mahdavi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی