آخرین اخبار دنیای موبایل و فناوری

ارائه آخرین اخبار پیرامون موبایل و گوشی های هوشمند

آخرین اخبار دنیای موبایل و فناوری

ارائه آخرین اخبار پیرامون موبایل و گوشی های هوشمند

  • ۰
  • ۰

در اطلاعات اولیه ای که از گوشی سامسونگ اس 8 به بیرون درز کرد مشخص گردید که گوشی جدید شرکت سامسونگ کاهش قابل توجهی در حاشیه دور نمایشگر خود داشته و در ابعادی نه چندان بزرگتر از پرچمدار قبلی این شرکت یعنی گلکسی اس 7 عرضهه خواهد شد. بر طبق این مشخصات اینگونه به نظر می رسید که باتری مورد استفاده در گلکسی اس 8 نیز هیچ تفاوتی با باتریی گلکسی S7 نداشته باشد، اما یکی از منابع خبری در کشور کره جنوبی نظر دیگری در این زمینه دارد.

این منبع خبری با توجه به اطلاعاتی که برخی از تأمین کنندگان قطعات سخت افزاری موبایل های سامسونگ فاش کرده اند، عقیده دارد که نسخه های مختلف گلکسی s8 به ترتیب از باتری هایی با ظرفیت 3250 و 37500 میلی آمپری بهره خواهد برد.

سامسونگ اس 8, سامسونگ S8, گلکسی اس 8

با وجود اینکه این ظرفیت، اختلاف چشم گیری با سامسونگ S7 نداشته اما، با توجه به اینکه گوشی گلکسی اس 8 از چیپست قدرتمند اسنپدراگون 835 استفاده می کند که مبتنی بر معماری 10 نانومتری و بسیار کم مصرف بوده، اینگونه تصور می شد که باتریی به مراتب بهتری برای این دستگاه استفاده شود.

برطبق اخباری که تاکنون منتشر شده انتظار می رود 4 یا 6 گیگابایت رم، حافظه داخلی با ظرفیت 64 گیگابایت به بالا و همچنین صفحه نمایشSuper AMOLED با رزولوشن 2560 در 1440 در گوشی گلکسی اس 8 به کار رود.

علاوه بر این بایستی خاطر نشان کرد که شرکت سامسونگ قصد دارد پرچمداران جدیدش را در تاریخ نهم فروردین ماه طی مراسمی اختصاصی معرفی نموده و اوایل اردیبهشت وارد بازار نماید.

  • ۹۵/۱۱/۲۰
  • javad mahdavi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی